søndag 17. februar 2013

#minturfinturtreningstur


Da er uka snart igang igjen! Da er det bare å brette opp armene og komme seg igang igjen på jobb. Klar for fjerde uka på jobb - det er godt å være igang, samtidig som jeg savner å være hjemme med minstemor. Godt at papsen klarer brasene så godt hjemme, det er jo ganske deilig å komme hjem til ferdig middag! 

Det ble en utrolig rolig helg for oss - den ene etter den andre har fått feber, så bortsett fra kino på lørdag har ungene vært inne hele helga. Jeg har fått meg noen flotte skiturer i helga, helt alene i motsetning til det toget vi pleier å være, med to hunder, barneslede og pulk. I dag var det to superklare hunder som ble med på tur på elva. Utrolig godt å se sola igjen!

2 kommentarer:

Bundingen sa...

Fant bloggen din via Din Strikkeblogg.no og falt for det fine bildet av sola og hundene. Jeg er også glad i uteliv og legger med til som følger.

Ha en strålende dag i nord!

Klem fra Ingunn

Hannes favoritter sa...

Så koselig med en tur alene også! Jeg gleder meg til jeg kan ta Salto med ut på skikkelig tur! Foreløpig er turer i egen hage og veldig nært huset mer enn nok for en så liten valp! Vi gleder oss MASSE til å komme på besøk til dere!!!

Klem fra Hanne