mandag 2. juli 2012

Siste dag i barnehagen før sommeren...


Vi liker å ha unger som vil gå i barnehagen i helga... og som blir sinte når de må være hjemme fra barnehagen når de ser syke.
Vi liker at der er så travelt opptatt med å leke at de nesten ikke har tid til å være med hjem når vi kommer for å hente...


Som takk for at vi har en super barnehage laget jeg en liten gave til personalet, et dikt etter ide fra Jordbærpiken og ei eske sjokolade. Jeg klarte å skvise inn en liten halvtime på hobbyrommet og laget et kort. Nå er det familietid i ukene framover før nytt barnehageår starter i august. Tenk at storebror skal begynne på sisteåret i barnehagen - tida går virkelig fort!

På grunn av dårlig bloggelyst i fjor sommer - veldig nygravid og sliten, rakk jeg aldri å legge ut kortene jeg laget til barnehagene i fjor, så derfor kommer de nå:



I tillegg laget jeg dette kortet til en konfirmant i år, også et raskt prosjekt en ettermiddag.

2 kommentarer:

Humlehagen sa...

Så flotte kort!Og kjempehyggelig både å gi og få!:)Hilsen Else Britt

Karoline sa...

Hei! Flott blogg! Denne vil jeg følge! God sommer!
Klem fra Karoline