onsdag 12. september 2012

Herlige høst!

 

 
Nå er vi snart ferdig med 14 dager uten pappaen i hus! Heimevernøvelse og jaktstart krever sin mann. Heldigvis for meg og ungene stiller bestemødrene opp og hjelper til. En av fordelene med å ha bestemorbesøk i huset er at da kan jeg sykle med de største ungene til barnehagen. Storebror er sprek og sykler selv de fleste dagene, men av og til frister sykkelvogna for mye. I dag da jeg syklet hjemover tenkte jeg på hvor heldige vi har vært med denne høsten her! Etter en begredelig sommer var dette noe vi fortjente! Fine, fine varme soldager med høstfarger er fantastisk!
 
40-åringen vår fikk mange fine gaver på bursdagen sin, men den som gikk flest ganger rundt bordet var den boka her: Mat i det fri. Som forfatterne skriver selv på hjemmesiden sin:
"Mat i det fri" er mer enn bare en bok. Det er også formidling av god stemning, glede og naturopplevelser.

Når 40- åringen i tillegg fikk en Muurikka-panne i gave håper jeg vi skal bli inspirert til å lage mat ute litt oftere.

1 kommentar:

Snuppesnella sa...

Oi, den boken må jeg visst ta en titt i.
Så koselig blogg du har !

Ha en fin helg !