fredag 4. januar 2013

Min tur, fin tur, treningstur


I dag har jeg vært så heldig at jeg fikk meg en tur - helt alene i lyset! Mannen i huset utvidet juleferien så da fikk jeg en mulighet til å lufte hunder, meg selv og skiene. Det var utrolig deilig - tre minusgrader og fint føre. Det eneste kameraet som var med var mobilen, men det funker det og. 

I helga er det ingen store planer for oss. Ungene fikk seg nye akebrett til jul, så det blir kanskje en skitur ut i terrenget for å finne en fin akebakke. Jeg har klart å få gjort en av helgas prosjekter allerede i kveld, nemlig gjøre en sjekk av minstemors ullbeholdning det neste halve året. Resultatet av det er at jeg ikke trenger å stresse med å strikke ulldress - vi har et lite lass med jakker/bukser og heldresser... 

Ellers har jeg begynt å forberede meg på at jeg skal begynne å jobbe igjen - tre uker igjen... Det blir rart å gå inn i en ny fase, men samtidig blir det godt å ha mannen hjemme for å styre skuta. Nå skal vi se siste del av Detektimen før senga kaller - endelig er vi igang med avvenning av nattamming, utrolig godt med 6-7 timers sammenhengende søvn!

God natt!

2 kommentarer:

sa...

Herlig å ta seg en tur :)
Lykke til ned avvenning av nattamming, herlig å få søvnen tilbake :)
GODT NYTTÅR ♥
Bli gjerne med på mitt gavedryss ;)
Klem Anette

Guro sa...

Hei!
Godt nyttår Ü Det er alt for lenge siden jeg har vært innom bloggen din ser jeg. Har ikke fått med meg sydenturen engang... Ser veldig fint ut med full vinter. Vi bor i Danmark for tiden, og her er gresset grønt...! Har vært noen uker med snø, men nå har det vært varmere ei stund. Trodde ikke jeg skulle savne vinter, men akkurat i jula gjorde jeg nettopp det. Også er det jo så fint å dra på tur med unger og akebrett! Men jeg skal ikke klage, altså. Det er masse spennende å oppleve her også!! Nyt siste tida i permisjon Ü