mandag 14. mars 2011

Hjemmelaga: mandag. Nye sokker til mor.

Etter å ha hatt en gjennomgang i strikkekurven etter nyttår fant jeg ut at der var det ganske fullt av uferdige prosjekter. Etter å ha tatt meg selv skikkelig i nakken er jeg ferdig med ganske mange av prosjektene! Siden jeg ikke er så god på overskrifter tenkte jeg å blogge ett prosjekt hver dag denne uka her! I dag er det nye sokker til mor sjøl som vises fram! Jeg hadde lyst å prøve flettestrikk, så da fant jeg fram noe Rema 1000 garn og en oppskrift på barnesokker. Samme pinnenr og fasthet som det i oppskriften- trodde jeg... Da jeg var i gang så jeg jo at dette ble ganske så store barnesokker... så ble det noen endringer i oppskriften - og sokkene passer nå perfekt til meg - hurra!

Garn: Mor Aase
Mønster: Drops nr Modell nr ME-010-by
Pinner nr 4 

1 kommentar:

Line A sa...

Kjempeflotte sokker! Har også endel *kremt* UFO'er i kurven min...