onsdag 23. mars 2011

Hjemmelaga. Onsdag. Pyntepute



Denne flotte puta her skal ikke jeg ta æren for. Det er mamma som har laget denne, men jeg er så heldig at jeg kan ha den i sofaen min! Her er det brukt masse gamle stoffer. Gleder meg til å kunne gå på dypdykking i mamma sitt stofflager - vi har nemlig planlagt tur sørover, jeg og ungene.

Spennende flytur for ungene som får mormor- og morfartid, treffe gamle venninner, nye babyer, gå på konsert, kle oss ut i Vinterfestuka, spise god mat og drikke, ha barnevakter.
Gleder meg!

2 kommentarer:

Hannes favoritter sa...

Så fin! Og for noen flotte kostymer du viste i det forrige innlegget!!!

Klem

borghild sa...

For noen flotte puter! Likte kjempegodt fargene og mønstrene, stilen minner meg litt om Syko sin ( http://syko.typepad.com/ ) og her er jeg stor fan:)
Klem B:)