tirsdag 13. september 2011

Næmmen... hvor ble sommeren av?


Bloggen har ikke stått på 1. prioritet i sommer - og det har vært tungt å komme igang igjen nå i høst. Sånn er det bare noen ganger. Jobben og familien krever sitt - og akkurat å slå på PCen på kveldene har ikke vært det første jeg har tenkt på.


I år gikk ferien vår først til feriehuset til foreldrene mine - verden fineste plass! Der kosa vi oss med god mat, badeturer, kajakkturer, hagearbeid og en hel haug med familie.


Her skulle vi også feire bryllupsdagen vår - 22. juli, men den dagen ble ikke som vi hadde tenkt...


Dagene etter det gikk vi rundt og surra, og følte oss sinte, leie og forbannet over det som hadde skjedd, men samtidig lettet for at ingen vi kjenner ble rammet. 23. juli regnet det og dermed tok vi med oss ungene til nærmeste by og handlet bryllupsgaver til et vennepar. Vi var enige om at dette skal en 2åring og en 4åring slippe å se på TV, høre om i radio og diskusjoner i huset.


Vi gleder oss til å komme tilbake hit neste år!


Så, en liten oppdatering av hvordan vi har det i dag! Mannen har vært borte på jakt siden fredag. Jeg har hatt besøk av mamma - så vi har storkosa oss! I dag kjenner jeg at høstforkjølelsen kryper på, så i ettermiddag har sofaen vært min beste venn. Godt å ha hjelp til å servere kveldsmat og tannpuss når hodet er fullt av bomull...


Ingen kommentarer: