lørdag 28. januar 2012

Realitetssjekk...

Da har jeg vært nødt til å ta en realitetssjekk... bekkenet mitt vil ikke være med på tempoet i hverdagen. 50 % sykemeldt fram til jeg går ut i permisjon. I dag måtte jeg sende resten av familien ut på ski/sledetur, mens jeg var hjemme, og det var ikke så kjekt. Det blir nok ikke så mange skiturer på meg denne våren her.

Nok om min form. Selv når man går og stuller hjemme får man gjort litt nyttig. Sånt som å bytte ut klær i en størrelse og til neste for begge ungene - skikkelig tiltaksarbeid for meg... De strekker seg begge to! Oppdaget plutselig at storebror gikk rundt med en genser med vel korte armer. Nå er tankene begynt å surre på hvordan vi skal gjøre det med klærne til babyen. Akkurat nå fyller de to største opp kommoden og trådkurvene på vaskerommet - som er der vi steller ungene.

Vi har ikke kommet så veldig mye lengre på kjøkkenet enn at maling og fliser er kjøpt inn, men jeg er fornøyd med alt som er avgjort. Det er alt for mye å velge mellom! Det viktigste er jo at vi er fornøyde - og det er vi! Både utseende og det praktiske ser ut til å stemme for oss.

Nå er det TV-kveld med Halvdan på TV2, beina på bordet og en ny strikking. Søndagsmiddagen er planlagt, og gjestene invitert. Det er bare å innse at en begynner å bli gammel...

God helg!

1 kommentar:

Marits Hverdagsgleder sa...

Ikke alltid like lett å følge med i ungenes vekst.. plutselig er de konfirmert, liksom :) (Jeg har vært der tre gange...)
Programmen med Halvdan var bare helt fantastisk :)