fredag 6. januar 2012

Sniktitt på nytt kjøkken

På tide å vise at vi faktisk fikk oss nytt kjøkken før jul! Det er ikke ferdig enda, men jeg er fornøyd med fremdriften fram til jul. Nå gjenstår det å plukke ut fliser, panel på vegger og i tak og vente på en murer som skal komme og montere peis.

Ellers har vi hatt en fin jul. Stille og rolige dager sammen med familie - og det har passet fint for meg med en voksende mage og et dårlig bekken. Jeg toppet det med en lungebetennelse som har slått meg helt ut - og har vært sengeliggende mange av den siste ukas dager. Det er derfor bildene er så mørke, jeg har rett og slett ikke orket å rydde kjøkken på dagtid når det er lyst ute Ü. Håper på bedre dager i uka som kommer.


1 kommentar:

Ann-Kristin sa...

Det så ut som et flott kjøkken - og sikkert verdt å vente på :-) Håper formen kommer seg, sånn at du får nyte siste delen av svangerskapet :-)