torsdag 8. oktober 2009

En ny høst...

Er vist ikke så flink til å skrive blogg jeg... Nå er jeg i permisjon med lillejenta, så nå håper jeg på å få til å oppdatere litt oftere. Jeg har oppdaget en "haug" med flinke bloggere, og jeg har blitt såå inspirert til å komme igang selv også. Håper også det kan inspirere til å bli flinkere til å ta bilder.

Scrappingen har gått litt opp og ned med de siste månedene. I sommer da jeg gikk høygravid fikk jeg tid til å lage endel kort og LOer, mens nå siste tiden etter Johanne ble født har det blitt nedprioritert, må nok slutte å bruke tiden på å kikke på andres prosjekter, og heller komme meg igang på hobbyrommet når jeg har tid...

Legger ved bilde av kort jeg har laget siste tiden.

Bursdagskort til pappa

Bursdagskort til noen venner som feira 40+40 i sommer

Babykort til en liten jente i Oslo

Babykort til vår lille nevø i Oslo

Ingen kommentarer: