tirsdag 13. oktober 2009

Sukkersött utfordring nr 56

Denne bloggen her ble egentlig til fordi jeg hadde en god plan om å delta i flere av utfordringene som blir lagt ut på utfordringsbloggen sukkersött. Det har blitt med tanken, men nå prøver jeg igjen. Bloggen er jo blitt mer brukt i det siste! Dette kortet her er ett gratulasjonskort til min gode venninne Anke som fylte 32 tidligere i høst. Jeg får skylde på ammetåka, for jeg har enda ikke fått sendt gave... Men nå er i alle fall kortet klart!

Utfordringen gikk ut på å bruke stoff/filt på kortet, samt at det skulle syes på. Jeg har lite stoff i huset, så jeg håper noen filtblomster blir godkjent:-). Ellers har jeg brukt min peneste håndsøm og laget noen korssting til pynt.

2 kommentarer:

annes paperfun sa...

Så koselig kort og filtblomst er godtatt vet du :o)
Og flott med håndsøm!
Takk for at du deltar.
klem Anne

Anna Maria Niia sa...

Vilket sött kort!
Gillar korstygnen!

Tack för att du deltar!