fredag 11. juni 2010

Garnglede

Siden ferien begynner å nærme seg har jeg begynt planleggingen av hva jeg skal ha med - av strikketøy! En stor bestilling hos Pickles må nøstes opp, og heldigvis har jeg fått låne en garnvinne hos ei venninne.


Det tar litt tid, så nå tror jeg resten av familien er lei av å se denne fremme. Storebror syntes også det er spennende å prøve, uten at det påvirker den store framdriften på jobben.


Gårdagens bokklubb ble virkelig en suksess - tror vi alle var helt stappmett da vi var ferdige å spise. Sommerpaien ble kjempegod så den oppskriften må prøves igjen. Det var flere enn meg som bare hadde med kokebøker, så det overordnede tema for kvelden ble helt klart god mat

I dag ble mannen sendt på handletur - 40 % på hagemøbler på Felleskjøpet. Da har vi til og med klart å få til ett kompromiss. Jeg fikk den fine hvite benken jeg ønsket meg, og han fikk litt kraftige hagemøbler som han ønsket seg. Han har også handlet inn til å bygge en liten platt bak huset, så det kan jo se ut til at vi får gjort noen av planene før ferien.

1 kommentar:

Lottemora sa...

40% på Felleskjøpet har gått meg hus forbi. Kanskje det er håp om en hvit hagebenk likevel da.... Hva måtte du gi for den da?