mandag 7. juni 2010

Pay it forward

Å ha gode venner er en skatt - og når en kan være inspirasjon for dem er det enda bedre. Min gode venninne Hanne startet en blogg, Hannes Favoritter for noen måneder siden - og nå har hun en nydelig blogg med mange lesere! Det er så koselig å lese hva som rører seg i huset i Tromsø, og da hun gav bort tre gaver til sine lesere var jeg kjapp å skrive meg på.


Pakken ble henta på Posten på bursdagen min - så det nesten som en ekstra bursdagsgave! Gjett om den falt i smak - en Green Gate lattekopp med matchende skje og servietter.

Nå er det min tur til å gi noe videre - og siden jeg kom meg på syrommet i går lover jeg noe hjemmelaget til de tre første som skriver seg på.

Noen som vil være med?

4 kommentarer:

Johanne Brekkevold sa...

Så heldig du var med å vinne green gate kopp. Jeg blir gjerne med på din give-away og er spent på hva du skal til med å sy.

God mandag!

Lottemora sa...

Pay it forward er en nyyyydelig film <3

Jeg er gjerne med :-)

Alexander Mathisen sa...

Green Gate seriene er så utrolig fine :) Skikkelig sommerlige og "glade"..:)

Ha en god dag videre..

- Alexander

Hannes favoritter sa...

Hei vennen!

Så bra at du likte gaven!!!

Idag bakes det kake som Gabriel skal ha med i barnehagen i morgen på bursdagen. En skikkelig bilkake siden jeg har fått kjøpt riktig pynt idag.

Hils til dine fra oss!

Ha en super kveld!

Klem fra Hanne