torsdag 23. desember 2010

Julestemning

Da er vi klare for i morgen. Det eneste som skal gjøres er å vanne ut pinnekjøttet og pynte juletreet. Det blir koselig å kunne pynte treet i morgen tidlig sammen med ungene. Jeg gjorde klare julestrømper til unger i stad. Da følte jeg meg voksen - tenk nå er det min tur til å skape tradisjoner for mine barn. Rart, men litt godt også. Har også rukket et trivelig besøk hos tante og onkel i kveld. Nå som vi skal feire uten familie på besøk i jula er det jo trivelig å kunne besøke de som bor her i byen!

Hos oss er det lilla adventstid. Jeg syntes det er koselig å ha ett skille mellom advent og jul. Jeg er vant med at det ikke ble pyntet før etter jeg hadde lagt meg på lille julaften. Mamma har bursdag i dag - så hjemme er huset fylt opp av kaffegjester utover kvelden på lille julaften. Jeg husker hvor fantastisk det var å stå opp med julestrømpen og se det ferdig pynta juletreet stå i stua!

Ha en fin dag i morgen!

Ingen kommentarer: