torsdag 16. desember 2010

Å roe ned...


I dag er det pepperkakehuset vårt som får illustrere juleaktivitetene hjemme.Nå begynner det å nærme seg jul og ferie! Det skal bli såå godt! Det er ikke til å stikke under en stol at vi har hatt en travel høst. Jeg har vært i dårlig form og hostet i 2,5 måneder så jeg håper at et litt roligere liv skal ta knekken på viruset. Forhåpentligvis kommer jeg meg igang med trening også i løpet av 2010, så jeg kan ha en god start på det nye året. Har en avtale med Essens på nyåret, så det skal bli deilig!

Vi er nesten i boks med alle julegaver, men helt ferdig er jeg jo ikke. Har alltid noen jeg skal lage sånn helt på tampen... men det er greit så lenge jeg rekker å få sendt de før jul. Tenkte å ta rundvasken til uka - da rekker jeg vel å få tørka litt støv og pynta litt. Det er jo mørketid så ingen ser litt støv i krokene. Det viktigste er jo at vi har det fint sammen, både familien og venner. Merker det godt på søvnrytmen at det er mørketid, vi er lengre og lengre oppe på kveldene hele familien, og supertrøtte på morgenen - bortsett fra lillemor som er stuptrøtt kl 18.00 og veeeldig våken kl 06.00. Men, "Vi står han av"!

1 kommentar:

Hannes favoritter sa...

Heia søta! Så godt det va å se dæ igjen, selv om det blei litt i full fart! Igjen, tusen takk for veldig koselig bursdagsgave og nydelig kort! Har skrytt litt av scrappeegenskapan dine i det siste innlegget mitt. Håpe det e greit! No har æ juleferie, og prøve å gjøre det så koselig som mulig her hos oss! Likte det at du sa at det e ingen som ser støvet uansett når det e så mørkt... ha ha ha, mulig æ går for den i år æ og! Helt enig, det e jo viktigst at vi har det hyggelig sammen!

Kos dokker masse i jula!
Klem fra Hanne