tirsdag 25. januar 2011

Julegaver fra i fjor

Siden vi fortsatt er i januar viser jeg fram noen bilder av de fine julegavene jeg fikk i 2010. Hjemmelagede julegaver er jo helt klart en favoritt hos meg, og det har både mamme og lillesøster fått med seg. Når det toppes med deilig såpe og krem passer det perfekt til meg!


For meg som er nesten ukentlig på farten passer det jo kjempefint med en ny toalettmappe som mamma har sydd. Det gjør jo ingen ting at det er marimekkostoff heller!? En liten pung som matcher til sminke eller smykker hører til. Heldige meg!




Innsiden av toalettmappen er gjennomsiktig - så det er lett å se hva en har med seg. 


Lillesøster har strikka hals - og den er allerede godt brukt!

Fra nissen kom det en liten pakke - nemlig en ring fra Snella og Petronella. Lillemor er "snuppeluppen" så da kunne jeg ikke motstå.

2 kommentarer:

Hannes favoritter sa...

Så mye fint! Hjemmelagede gaver er det beste! Enig med deg der!
Det var veldig koselig å treffe deg i forrige uke! Fant deg ikke på slutten av dagen, og jeg måtte hjem og ta meg av syk gutt, så jeg fikk ikke sagt ha det. Men vi kommer jo på besøk snart, og det gleder jeg meg til!!!

Klem fra Hanne

Johanne Brekkevold sa...

Så heldig du er! Hjemmelaget er best, ingen protest;) Kul ring!!!!! God uke!