lørdag 8. januar 2011

Å utfordre seg selv...

Jeg liker godt nyttår. Liker å kunne ta fram en ny kalender, og starte opp med 1.1. Det kjennes bra! Jeg ser på det som en mulighet til å få en start på noe jeg har tenkt på lenge. Jeg vet ikke om jeg skal kalle det ett nyttårsforsett, men kanskje heller ett mål for 2011 - nemlig at jeg skal
utfordre meg selv litt mer.


Påmeldingen til Midnight sun Maraton var absolutt en utfordring, selv om jeg bare skal springe en mil, og ikke 4,2. Det å skulle stille med nummer på brystet er jeg absolutt ikke komfortabel med, men det er jo en fin utfordring som kan få meg ut av sofaen utover våren.


I dag har jeg hatt en måneskinnstur på ski. For meg som er mørkeredd var jo det en utfordring - men belønningen var en fin treningstur, glade hunder og ett nordlysskue som var fantastisk. Jeg konkluderte med at mest sannsynlig ville ingen skumle menn ligge i buskene og lure i 18 minusgrader så da lot jeg det stå til...

Nå er det på tide med pizza og øl. Deilig med lørdagskveld!

3 kommentarer:

Hannes favoritter sa...

Hei vennen!
Tøfft! Da spring vi mila ilag? Går så bra så!! Æ glede mæ, men innser at her må det trenes etter en høst med mye luftveisinfeksjon og lite trening!

Den måneskinnsturen e æ ekstra imponert over! Æ e vanvittig mørkeredd, og allergisk mot kuldegrader...he he he!

Kos dokker med pizza og øl!
Æ sitt og e småfrustrert, og forsøke å finne ut kofførr bloggen min bruke et døgn eller mer på å oppdatere nye innlegg på blogg rullen... ikke gøy! Men straks skal vi se film.

Hils mann og barn fra oss!

Klem fra Hanne

Lille Persille sa...

Godt nyttår Marthe!

Jeg synes du er tøff som har meldt deg på løpingen:) I dag er det en skikkelig fin dag med knallsol og -1,5 men jeg sitter inne på jobb med husplaner..huff.. Siste innspurt på søknaden nå:)

Ha en fin søndag!

Anonym sa...

Les hele bloggen, ganske bra