søndag 26. juni 2011

En sporty husmorferie!


Yes! Jeg gjorde det! Ferdig med AdidasmilaMidnight sun Marathon, og det godt innenfor målet mitt - det var så gøy!  Håper å kunne gjenta dette! Dette kan anbefales til alle som vil finne treningsmotivasjon. Det må jo sies at alle deltakere fikk medalje... Vi premierte oss selv med pizza og snop i går kveld - vel fortjent! 

Jeg har også hatt en kjempekoselig helg sammen med ei god venninne og familien hennes i Tromsø. Fint å kunne få møtes av og til - når hun i tillegg holder tempo oppe i starten av løpet er det jo bare bonus! Etter en litt nervøs lørdag var det fint å kunne slappe litt av i dag. Vi rakk en liten tur til botanisk hage i formiddag før flyet mitt gikk tilbake. For en flott plass! Drømmen om en fin hage lever videre hos meg... men forhåpentligvis blir vi her i mange år, så da blir det vel bra til slutt.
Nå skal jeg og mannen kose oss med et glass rødvin og feire!

1 kommentar:

Hannes favoritter sa...

Gratulerer med vel fullført løp! Klem