tirsdag 7. juni 2011

Familieliv

Det er godt å ha familie! Ei koselig helg sammen med tante og onkel er over, og vi er tilbake i hverdagen med en fin hyttetur som vi kan lagre på minnet; leking i fjæra, fisketur, gode samtaler, litt vin og god mat - og ikke minst; fersk torsk i fryseren! Det er fantastisk å kunne hente sin egen mat! Det kan ikke sammenlignes kvalitetsmessig med noe annet å få servert fersk fisk - vi er i alle fall overbevist om det!

Noe av samtalen i helga har dreid seg om sommerens bryllup. Søskenbarnet mitt skal gifte seg i sommer, og da er det klart at både lokale, kjole og gaver diskuteres når vi treffer tante og onkel. Jeg gleder meg virkelig, og vi er så heldige at vi skal i to bryllup i sommer! Har vel ikke helt klart hverken kjole eller gave, men det er jo fortsatt litt tid igjen.


En av ulempene med å ha en lang bloggepause er jo at jeg virkelig henger etter med å bruke gamle bilder - og jeg har jo absolutt ikke hatt tid til å legge inn noen av de nyere bildene... Våren betyr utetid for meg! Dere får derfor servert noen bilder som er tatt rundt påsketider, men det er vel bedre det enn å spare de til neste år...


1 kommentar:

Ruter & Hjerter sa...

Familie er fint:) Lykke til med bryllup:)
Er så stas å prøve kjoler:)