mandag 29. november 2010

Juleforberedelser


Her i huset går livet så det suser, og da er det ikke tid til å skrive på bloggen. Jeg jobber ganske mye for tiden, men har planlagt avspasering denne uka her og til jul, så det er jo bare å stå på! Jeg har mange spennende utfordringer på jobb, noen nesten for spennende, men alikevel med ett godt nettverk av kolleger rundt meg er det bare positivt. Etter å ha sittet ved PCen hele dagen er det ikke akkurat skrivelyst som kommer over meg når ungene har lagt seg...  

På den kreative siden er det julegaver det går i. Jeg startet opp allerede i sommer, men som alltid hoper det seg opp rett før jul. Jeg får bare skru ned forventningene - det er jo bare meg selv som forventer det! Akkurat nå er det julekort jeg holder på med - og heller ikke i år blir de scrappet...

I morgen kommer de første julegjestene på besøk. Vi starter like godt med å samle oss første uka i desember vi! Det er jo fint for meg fordi da får jeg hjelp til både julevask og -bakst. Det liker vi.
Nå skal jeg i gang med å pakke inn julegaver og kalendergaver. Det ser ut til at bestilling av julekort får vente til en annen dag, det gikk jo virkelig ikke min vei i kveld.

Ha en fin kveld!

1 kommentar:

Hannes favoritter sa...

Kos deg med adventstida du! Jeg sender gaver til dere en av dagene, og så må vi få tid til å ringes en kveld snart!

Klem fra Hanne