søndag 19. juni 2011

Bokklubb i sommersol

Når godværet kommer nordover, da gjelder det å utnytte det maksimalt! Jeg tok rett og slett maten ut for å forberede til bokklubb - da gjensto bare siste finish inne.

 


Tomater i lange baner - det er jo fantastisk godt!

 

Bordet ble flyttet ut i stua (fint for meg som ikke er så flink til å rydde kjøkkenet mens jeg lager mat) og dekket på med hvit duk - alt for få anledninger til det! Det ble også en liten test på hvordan det blir i stua med spisebordet der, kanskje blir det litt forandringer her når kjøkkenet skal pusses opp. Vi får se...




En utrolig koselig kveld - som alltid! Vi startet opp med alkoholfri sprudlevann på terassen, alle eksamener må jo feires! God mat om jeg må si det selv; bakt tomat, sukkererterkrem, couscoussalat, potetsalat, asparges og serranoskinke. Siden det ble ganske mye mat avsluttet vi med hjemmelaget bringebæris av kesam. Jeg kunne faktisk trekke fram flere avsluttede bøker - ikke verst med den timeplanen jeg har hatt i det siste. Favoritten til nå er Gert Nygårdshaug med Mengele Zoo. Den kan anbefales!




En liten treningsoppdatering til slutt: hadde endelig en joggetur der godfølelsen kom! Nå har jeg fått tilbake troen på at jeg klarer å gjennomføre Adidasmila neste lørdag (selv om jeg enda ikke har kjøpt flybillett...).

Ingen kommentarer: