tirsdag 4. mai 2010

Hurra for meg!

I dag er det en fin dag - nemlig min bursdag! Jeg kjenner at jo eldre jeg blir forsvinner litt av magien med å ha bursdag, men livet er jo godt å leve - så jeg har bestemt meg for at enhver anledning til å feire seg selv og de rundt meg skal jeg holde på! I dag har jeg invitert mine gode venninner til bursdagsfeiring og det gleder jeg meg til. 


I dag har vi tatt oss god tid til frokost, og jeg har allerede åpnet flere gaver. De er helt i min gate - enten noe fint til huset, hjemmelaget eller noe jeg kan lage selv! Har ikke kommet så langt at jeg har tatt bilder av dem, så i dag viser jeg fram en utrolig tøff skrivemaskin som min søster fant på den lokale bruktbutikken. Den virker - og fargebåndet er til og med tofarget! Vi skulle gjerne hatt en ny bærbar PC, men jeg vet ikke helt om denne fanger opp behovet vårt...

Lillemor er syk i dag, snørrete og nesten 40 i feber. Det betyr at enten sover hun hele dagen, ellers så må jeg vugge på en syk og lei seg-baby. Nå er hun i vogna så da er det bare å utnytte sovetid. Nå skal jeg sette en rundstykkedeig og koke poteter til potetsalat - det er travelt å ha bursdag!

3 kommentarer:

Hannes favoritter sa...

Heia vennen!

Gratulerer med dagen!
Hi hi, tok feil av dagan, og var litt tidlig ute, men no har æ ihvertfall truffet riktig!

Kos dæ ikveld!

Klem fra Hanne

Johanne Brekkevold sa...

Gratulerer med dagen Marthe!

Håper du har hatt en strålende dag :)

Hannes favoritter sa...

Godt å høre at dokker hadde en super 17. mai!

Ha ei fin ny uka, snart e det helg.

Klem fra Hanne