mandag 5. juli 2010

Middagen er servert!


Lillemor var heldig å få flere barneservise til barnedåpen, og nå er hun endelig klar for å kunne spise av tallerkener. Tidligere har alt gått i gulvet, men nå er det litt mer tålmodighet. Akkurat nå er det brødskiver med Jarlsberg som er favoritten - bortsett fra is...

Det er deilig med sommer!
Kjenner at energien blomstrer i takt med alt rundt meg. Nå er tida for å samle krefter og D-vitaminer så en klarer en lang vinter nordpå. Ellers har vi sett både familie og venner i det siste. Utrolig kjekt å møtes - om så for bare noen timer. Jeg har også fått vite om så mange jeg kjenner som har småttiser i magen at jeg bare går og bobler - det er jo så kjekt!! Lykke til alle sammen! 

1 kommentar:

Gro Kveldro Bruksås sa...

Hei Marthe! Jeg syns det er så koselig å følge bloggen din! Du er kjempeflink, og jeg blir veldig inspirert av å se bilder og lese om det du gjør:-) Håpe vi treffes i sommer!

Klem fra ho Gro