torsdag 24. februar 2011

Gammel og god


Som passe interessert strikker er jeg veldig glad for å ha disse to i klesskapet mitt! Den blå genseren vet jeg var strikket av/til min oldemor i Lofoten. Til den hører det også ett skjørt til. Kofta er fra mormor. Jeg vet ikke hvilket mønster den er strikket i, men regner med det kommer en kommentar fra mamma når hun leser dette! Spesielt kofta har jeg brukt mye i perioder. Den er nå så tynnslitt på albuene at den nesten er gjennomsiktig. Jeg burde nok gjort noe med det, ettersom jeg faktisk har klart å komme meg gjennom hele bunken med klær som skulle repareres og lappes. Når mamma i tillegg har stoppet ett lass med sokker og votter sist hun var på besøk føler jeg faktisk at jeg ligger godt an!

I dag er jeg hjemme igjen etter å ha vært på jobbreise siden tirsdag. Det er bare så utrolig godt å komme hjem igjen! Å være borte fra familien er ikke så veldig kjekt. Aleinatid, ja, men jeg vet ikke om jeg vil bytte. Sover dårlig gjør jeg også på hoteller. Nei, nå skal jeg pakke ut kofferten og snart finne senga! I morgen er det planleggingsdag i barnehagen og jeg gleder meg til å være hjemme med ungene!

God natt!

1 kommentar:

Unknown sa...

Det er en nordlandskofte.