tirsdag 22. februar 2011

Ny uke og godt humør!



Endelig har den fine utetida begynt!! Nå er jeg lei av temperaturer under 20 minus, kald bil, mørke morgener og ettermiddager, så da passet det bra at endelig ser det lysere ut (bokstavelig talt). Søndag hadde vi en flott tur ut på søndagstur:
  • To hunder
  • To foreldre
  • To pulker 
  • To unger
5 minus, masse snø, bålkaffe (som jeg ikke rakk og smake på... ) og fint skiføre. Deilig!

Mandagskvelden ble brukt til styrketrening/prat med gode venninner. Fint å kunne kombinere disse to. Innsatsen på treningen har økt de siste ukene - vi skal på jentetur til Levi for å stå på ski, så da må en pine seg gjennom noen knebøy i forkant!
Til å illustrer denne posten fant jeg i dag et bilde av en pakke... Grunnen til det er at i vennekretsen min har det kommet til 2 små jenter og 3 små gutter de siste månedene. Sistemann ble født i dag! Hurra!. Det er koselig! Selv om jeg ikke har rukket å treffe alle disse babyene er det klart de må få en liten gave fra oss. Siden kortlaging ikke er høyt prioritert oppgave i heimen for tida har jeg pynta litt på pakken.

Stempelet jeg har brukt er en favoritt. På det står det:

Om barnet
Ta imot det i
Ærefrykt
Oppdra det i
Kjærlighet
Og la det gå i
Frihet

Ha en fin tirsdag!

1 kommentar:

Prinsesse Vilikke sa...

Høres ut som dere har hatt en fin dag ute. Så moro med så masse småttinger i omgangskretsen.

God kveld!

Klem fra Pvi!

PS: Mannen min kjørte over en oljetønne i dagtidlig... Vi må vel snart få litt flaks også..