lørdag 5. mai 2012

Hurra for meg!

 ...en dag på etterskudd!
Jeg liker å feire bursdag - men i år så jeg ikke helt at jeg orket å ha selskap på kvelden, så da gjorde jeg en vri på det. Dameselskap på formiddagen, og to vennefamilier på middagsbesøk. Veldig trivelig, men samtidig godt å kunne krype opp i sofaen etter leggetid sammen med mannen og få med seg Nytt på nytt. Greit å ikke slite seg ut når baby våkner ca annenhver time på natta.


Jeg har testet flere nye oppskrifter til bursdagen i går. Muffinsene heter Blueberry Cream Cheese Cupcakes, og oppskriften på muffinsene fant jeg HER. Oppskrift på hjemmelagetet jordbæris HER og bursdagskake HER. Som dere ser ble sjokoladekaken åpnet før jeg rakk å ta bilder av den!


Jeg var kjempeheldig å få både treningsklær, garn til et strikkeprosjekt, strikketilbehør, blomster, undertøy, nye bøker, strikka "kåpptua" - alt veldig i min smak!

Navnevalget på lillebaby er enda ikke gjort. Ikke lett det der! Tror vi må sette oss ned med navneboka en gang til - kanskje et nytt forslag er det rette?

2 kommentarer:

Line A sa...

Gratulerer så mye på etterskudd!
Navn skal ikke være lett.. minstejenta her var også rundt 3 uker før vi fikk bestemt oss.. (les: overtalt mannen.. :p )

mona sa...

Ja, og gratulerer på etterskudd :)