torsdag 16. august 2012

Jeg har handla!

En av mine favorittsider på internett er Epla, men jeg har ikke handlet der tidligere. Før sommerferien bestemte jeg meg for å finne noe fint til meg selv (noe nytt fortjener vel en nybakt mor?).

Etter en leiterunde falt jeg for butikken til STRAND. Både mor og far i huset fikk seg nye t-skjorter av økologisk bomull med ku-motiv! Passende for oss som bor på landet... Minstemor fikk seg smekke med reinsdyr på. I tillegg fikk jeg med en lavendelpose med hønemotiv på i pakken.


Fra Monica Søvik Design bestilte jeg meg øredobber. Ekstremt rask levering!

Til kjøkkenet bestilte jeg en pyntetallerken fra Simsala Bim. Jeg har nemlig en plan med kjøkkenet når det blir ferdig... Dessuten passet teksten veldig bra: "slapp av - det ordner seg". Det er noe jeg ofte får høre av mannen når jeg stresser rundt.

 

For det er jo sånn det er - det ordner seg jo som regel! Nå er til og med billetter til Alicante, Spania bestilt. Da blir det bryllupsfeiring og ferie på oss. Er det noe vi ikke liker er det å planlegge ferier... Det er ikke sånn her at turen begynner med planleggingen, men det må jo gjøres. Nå gjenstår bare å finne plass å bo, leiebil med bilstoler og aktiviteter... Er det noen med gode ideer så vær så snill og tips oss!

 

3 kommentarer:

Solveig sa...

Det ordner se alltid :)

Solveig sa...

Det ordner se alltid :) hver gang faktisk, det tar bare litt tid av og til.

Gro sa...

Hei snuppa! Så mye fint du har handla på Epla:-) Veldig fortjent til ei nybakt mor, ja!

Vi var i Alicante i sommer så kan helt sikkert komme med noen tips. Vi kan ta det når vi treffes i Oslo i september! Gleeeder meg:-)

Gro