onsdag 28. april 2010

Jeg har ett ryddeprosjekt...

Nå har jeg tatt meg selv litt i nakken, og bestemt meg for å avslutte endel av de prosjektene som ligger i strikkekurven. Der fant jeg blant annet 1,5 par sokker - og de er nå mine nye favoritter! Jeg hadde strikket en sokk til mannen, samme garnet men i andre farger - nå er sokk nummer to på pinnene. Godt med alt som er gjort (spesielt når det har ligget siden 2007)! Disse sokkene er strikket i Regia 4-fach Design Linie - by Kaffe Fassett, og mønsteret er en kombinasjon av to mønster fra ett mønsterhefte fra Regia.


I går var været såpass dårlig at det ble bare en liten trilletur. Jeg er absolutt ikke motivert for mer snø nå - nå har jeg lyst på VÅR! Jeg har lyst å grave i bedene, gå på gartnerier og plante sommerblomster. Jeg har lyst å kjøpe nye hagemøbler - og flytte ut på terrassen!

Det ble tid til litt baking i går i alle fall. Skinkesnurrer og hjemmelagede knekkebrød kom ut av ovnen - og ble godkjent av både mann og barn! Planen var at skinkesnurrene skulle være lunsj i helga på hytta, men jeg vet ikke hvor mange som er igjen - kanskje må jeg bake noen nye.

4 kommentarer:

Emma og mamma sa...

Søkte etter en strikkeoppskrift og fant bloggen din! Ingen oppskrift, men en flott blogg likevel! :) Skinkesnurrene så utrolig gode ut!

Ha en fin dag!

@afjo72 sa...

Skikkelig gøye sokker :o))
Og de skinkesnurrene så veeeldig gode ut må jeg si!!

InstatreffNorge sa...

Åh, nå ble jeg sulten vennen:):) Så deilig ut med pizzasnurrer:)

Kjempefine sokker også, du er så flink ♥

Håper inspirasjonen er på vei tilbake:):)

Klem Lise

Johanne Brekkevold sa...

Skinkesnurrer fikk jeg lyst å lage til kvelds, det er så nammis! Bakverk er absolutt favoritt nr.1!

Våren kommer nok, det er jo her litt lengre sør... Men det er noe kaldt på morgenen.