søndag 25. april 2010

Smågodt

Da var søndagen allerede på hell! Ukene flyr avgårde - godt det er en stund igjen av permisjonen. Jeg har jo ikke kommet igang med noen av prosjektene jeg hadde planlagt (selv om jeg vet jeg ikke får gjort mer enn en fjerdel). I dag har vi vært i 3-årsdag. Det var utebursdag på knausen bak huset deres, og de traff med været! Ungene storkosa seg med lek og skattejakt, og vi fikk servert både horn med ost og skinke og kaker, så i dag er søndagskosen begrenset til nøtter og gulrøtter. Vi gleder oss til å se siste episode av Himmelblå, og håper NRK lager flere slike koselige serier (hører jeg vel etablert rope i bakgrunnen?). Men, før jeg finner fram strikketøyet og kryper opp i sofaen skal jeg ut å gå tur med en nabo - fint med gode naboer som er aktive!

2 kommentarer:

Hannes favoritter sa...

For en koselig dag! Godt å høre! Vi har også vært masse ute i finværet. Var lenge i fjæra og kastet stein i havet... alltid morsomt for de små (og store)!

I morgen sender jeg pakken til deg. Håper den vil falle i smak!

Kos deg i kveld!

Klem fra Hanne

Anonym sa...

Hei! Sitt akkurat å nyte ei skål med mango, druer og vaniljeyoghurt:-) Deilig å spise litt sunt, sjøl om det nok blir ganske søtt detta! Kos dæ i permisjonen, ikke stress med å tenkte på alt du ikke får gjort, men fokuser heller på ALT du får gjort- syns du e så kreativ og flink. Dessuten e jo ho lillemor litt ramm på å forstyrre nattesøvnen som sikkert gjør at det ikke alltid e like lett å få vært kreativ på kveldan når en mest bare har lyst å sove:-)

Klem fra søs