fredag 28. september 2012

Da var det helg igjen!



 


Da var det helg igjen - ukene flyr avgårde! Hvordan skal dette gå når jeg ikke er i permisjon? Nå sitter jeg og venter på helgebesøket mitt, huset er rydda, minstemor sover i vogna - og da er det litt tid til mor å blogge. 


Sist uke hadde vi familieuke på hytta til noen venner. Mannen snekret terrasse og inngangsparti og jeg og ungene kosa oss! Med ruskevær de første dagene fikk vi sett flere filmer, tegna, puslet og snekret. Jeg fikk strikket nesten hele den ene armen til jakken min så nå er jeg snart ferdig!
Minstemor ser ut til å stortrives i Manducaen (selv om hun ser skeptisk ut her på bildet!), og denne bæreselen kan virkelig anbefales! Eneste aberet er at man må ha litt bevegelighet i skulderleddet så man får opp festinga på ryggen når man bærer på magen (les: mannen strever med dette Ü). 
 

Søndag var det finvær og stor del av dagen ble tilbragt i fjæra. Her er det mye spennende å finne! Jeg husker godt hvordan vi pleide å lage slike akvarium med det vi fant i fjæra. Interessen for biologi ble kanskje tidlig vekket av dette?


God helg!








2 kommentarer:

Kirsti sa...

Herlig helg dere har hatt!

Klem Kirsti

Fabelaktig sa...

Hei *smiler*

Takk for alle gode og fine ord du til stadighet legger igjen hos meg, søting!

Ønsker deg en nydelig onsdagskveld, her er jeg alene hjemme og nyter roen, Nala og ett glass cola med isbiter *nytelse*

klem og smil
-Maia