onsdag 19. september 2012

KK-(halv)mila gjennomført!


Da har jeg og minstemor vært på en Oslotur! Vi har storkosa oss på besøk hos søsteren og svogeren min. Mål for turen var å delta på 5 km på KK-mila sammen med søsteren min og det gikk så bra! Selv om vi havnet langt bak fra starten av, så vi måtte springe sikksakk, slo vi begge tidene vi har hatt på trening. Superdeilig å ha gjennomført! Minstemor kosa seg i bæreselen på magen til svoger så det var ikke noe å bekymre seg over. 


Vi har kost oss med god mat, blant annet har søsteren min testet ut to forskjellige oppskrifter på eltefrie rundstykker. Både rugrundstykker med solsikkekjerner og chiabatta. Fredag besøkte vi Matstreif og da måtte vi jo finne noe godt til helga - så både camembert, salatost, god sjokolade og kransekakestenger har vært servert. Deilig!


Vi har shoppet og vært på kafe - sjekk de kule lampene på kafeen Liebling!  Utrolig luksus å kunne få drikke kaffen nesten helt i ro mens søsteren min har pludret med minstemor. En hel ettermiddag på botanisk hage er jo luksus for min del, så kan jeg drømme om alt jeg vil ha i min hage... 


 Jeg har kjøpt meg verdens mykeste genser og skjerf så nå er jeg klar til høsten!


Ungene fikk blant annet nye ørepropper til ipaden - nå kan de høre på samtidig. Kanskje det kan få ned kranglefaktoren litt??

Jeg var litt spent på flyturen med minstemor, men det gikk heldigvis kjempefint!Alt i alt har energinivået fått seg en boost oppover av en sånn fin helg. 

1 kommentar:

Anonym sa...

Tusen takk for ei flott helg, Marthe. Vi har virkelig kost oss masse med besøk fra nord, dere er hjertelig velkommen tilbake når som helst!! Minstejenta er jo en drøm å ha på besøk, med sitt nydelige smil og smittende latter:-) Skulle så gjerne hatt dere mye nærmere, men heldigvis blir det ikke altfor lenge mellom hvert besøk. Stor klem fra oss i Oslo