lørdag 1. september 2012

Gjett om vi har feira...

August har vært en eneste lang fest for oss. Først dåpsfeiring i begynnelsen av måneden, før vi avsluttet med å feire gutta i huset - en 40-åring og en på 5 år. Først ut var 40-åringen. Han var ikke helt klar for den store festen så helga før bursdagen reiste vi på tur, men mandag inviterte vi til åpent hus.
 
Å finne på en gave til en som har det meste han trenger var ikke så lett, men siden hagla mi har vært brukt mer på jakt av han enn meg de siste årene var det kanskje et tegn på at han ikke var så veldig fornøyd med sin egen? Å søke om å få kjøpe hagle har vært litt av et prosjekt for meg i tiden fra barnedåpen, og det var utrolig bra at den kom fram i posten til dagen. Jeg har leita i permer og mapper og klarte tilslutt å finne både jegernummer og våpenkort uten at mannen fikk mistanke. Jeg har også vært x-antall ganger på politikontoret, da personalet der hadde ferie og vikarene viste ikke helt hvordan dette skulle gjøres når jeg søkte på vegne av han. Heldigvis var folkene på XXL kjemperaske til å få sendt avgårde pakken når papirene var iorden.

Da var det absolutt lettere å finne gave til han som hadde bursdag dagen etter! LEGO, LEGO og LEGO... Heldigvis for han hadde mange av gjestene med skranglete pakker som viste seg å være både lastebiler og Star Wars som kunne bygges. Nå er faktisk hele stuebordet fyllt opp av nye byggeprosjekter, og jeg tror han koser seg stort med dette.
 
Nå skal vi gjøre oss klare til å gå i guttebursdag til en i barnehagen.
 
God helg!

Ingen kommentarer: