onsdag 18. august 2010

Hagen i august

Nå kommer nok siste innlegg om sommerblomster fra denne kanten. Nå er det høst i luften her i Alta. I morrest var det 6 plussgradet, og lufta minner om skolestart, nye bøker og penal. Mandag begynner jeg på jobb igjen, så jeg kjenner igjen den litt spennende og litt skumle følelsen av å begynne på noe nytt.


I dag har vært en spennende dag for oss. Lillemor begynte i barnehage i dag, og det gikk kjempebra! Hun var sosial, lekte med de andre barna og var veldig interessert i de voksne. Lillemor har også begynt å gå i dag! Det er veldig artig å se hvordan hun starter utover gulvet uten å ha noe mål - hun har bare lyst å gå! I morgen skal hun prøve å sove i barnehagen, så da får jeg og mamma litt tid sammen.




En plan for dagen er å få ordnet i hagen. Det er noen stauder som skulle vært flyttet, og jeg har jo en hel del løker som det hadde vært kjekt å fått i jorden.



Ha en fin kveld!

1 kommentar:

Hannes favoritter sa...

Minusgrader... huff! Er ikke langt unna her heller. Nydelige blomster! Vi har jo bare sett huset deres om vinteren, må visst komme på sommerbesøk ser jeg!

Så stas at hun har begynt å gå, også på samme dag som barnehagestart -så bra! Er litt greit at de kan gå i barnehagen, så er de liksom litt mer ovenpå! Tenker hun har blitt stor nå! Det er jo faktisk et halvt år siden vi så henne sist.

Din "store" gudsønn begynner i 1. klasse i morgen. Gjett om han var spent og hadde problemer med å sove... og jeg er også veldig spent!!! Blir stor stas, og litt rart!

Kos deg de siste dagene før du starter på jobb! Og hils mann og barn og mammaen din fra oss!