onsdag 25. august 2010

Hverdagen venter...


Nålepute mamma har heklet

Da har hverdagen nesten innhentet oss. Kan vel ikke si at vi kjenner tidsklemma enda, siden jeg har hatt tre dager med barnehagetilvenning. Det er vel like mye jobbtilvenning for meg! Lillemor er ikke helt fornøyd med å begynne i barnehagen, og jeg syntes det er utrolig leit å gå fra henne i barnehagen. Det er samme barnehage som storebror har gått i, så jeg kjenner personalet og rutiner - og de er kjempeflinke! Men det blir så trist når mamma går - og mamma syntes det er så trist å gå frå en jente som ser så veldig såret ut... Det går helt sikkert over, så nå er det bare å komme seg over de første ukene.

Ellers er vi i full gang med å forberede bursdagene til gutta i huset. Fredag får vi en 38-åring i hus, og lørdag en treåring. Det er kjekt og litt slitsomt å feire så masse på en gang. Heldigvis har vi hatt mamma på besøk hos oss. Boller og kanelboller ligger klare i fryseren, alle vinduene i huset er vasket og vi fikk ryddet og merket ALLE klærne før barnehagestart. Det er utrolig deilig! 

Fredag unner jeg meg en avspaseringsdag (kan jo ikke begynne for hardt på), men tror nok lillemor blir hjemme med meg... Hadde en stor plan om å få vasket huset, men tror det får bli en liten plan om å kose meg med henne, bake litt og kanskje plukke noen tyttebær?

Ingen kommentarer: