søndag 15. august 2010

På tide med en oppsummering...


...av sommerens prosjekter!
Tror faktisk ikke jeg har klart å fullføre noen av strikkeprosjektene jeg hadde med på ferien, men jeg har da fått gjort litt av det jeg planla å gjennomføre.

Kortlagingen er ikke så høyt på prioriteringslisten, men det er koselig å sitte å holde på med det når en har god tid. Noen fortjener å få noe ekstra så da er det koselig!



Å ha litt ekstra isolering på presskannen hjelper på, så jeg har sydd noen varmere som jeg har gitt bort i gave. Håper de faller i smak! Knappene er fra farmors knappesamling, det er koselig å kunne bruke av de knappene som hun har samlet på.


Siden hortensiaen min står så fint fikk den være bakgrunn for presskannevarmerne. Takk til Hanne for vannetips!


I helga har vi hatt besøk av mamma og pappa - veldig koselig! Enda bedre er det at mamma blir her noen dager til, det er fint å ha litt bedre tid sammen. Kanskje vi rekker å diskutere halvparten av strikke- og syprosjektene våre... Nå er det på tide å konsentrere seg litt mer om Poirot og strikking - to av mine favoritter!

3 kommentarer:

Lille Persille sa...

Så fine presskannevarmere! Dere er så flink med sy/strikkeprosjektene deres:)

Hils mammsn*

Lottemora sa...

Tuuuusen takk for pakken! Den kom idag! Kortet var helt nydelig og presskanne-varmeren var jo så skjønn da! Passer perfekt inn her!

Johanne Brekkevold sa...

For en overraskelse og enn at den kom på min 30 årsdag- det visste du nok ikke;) Den lua var bare helt nydelig, bare måtte åpne vettu. Gleder meg til å ta den i bruk:)

Enn at jeg fikk den blå presskannevarmeren, det var akkurat den jeg ønsket meg når jeg så innlegget ditt i helgen.

Dette må jo så klart blogges:)