fredag 11. desember 2009

God fredagskveld!

Her i huset pynter jeg med lilla først og fremst i advent, men nå begynner jeg å ta fram litt av den typiske julepynten i rødt. Her har jeg pyntet en amaryllis fra ICA (som har blitt min nye blomsterbutikk... alt for å spare tid som småbarnsmor).




Ellers er gangen ferdig! Ikke en list gjenstår - det er jo det beste! Det er jo så fint med de fine flatene at jeg ikke helt klarer å begynne å henge opp bilder. Jeg er veldig fornøyd med lampene, de var på soverommene da vi flyttet inn her.



I morgen kommer noen gode venner på besøk, det blir koselig. Ellers er planen å bli ferdig med julekortene så pakkene kan sendes. Det skal blir veldig godt å få de ut av huset!

3 kommentarer:

LYKKEBO sa...

Jeg har begynt å ta frem litt rødt jeg å nå..Ikke lenge til juleaften nå..:)
Godt å ha gangen ferdig tenker jeg..

Riktig god helg:)
Klem

Line A sa...

Ser ut som det ble kjempeflott i gangen etter du har pusset opp..
Er jo så kjedelig (synes jeg da..) - men blir jo SÅ flott når man er ferdig! :)

Thelma Louise sa...

Koselig.:-) Deilig med alt som er ferdig.:-) Tendensen kan vel være at det står igjen en liten list eller noe som venter på å bli ferdig.:-)) Godt med alt som er gjort...Ikke minst også julekort og gaver...Jeg har fått sendt det som skal sendes pr. post av gaver. Men julekort ? venter jeg på ....Litt treg i år.:-) Ha en fin førjulstid.:-) Gry