onsdag 30. desember 2009

O jul med din glede

Nå har vi allerede kommet til lille nyttårsaften, og romjula er på hell. Rart å tenke på at en har gått og gleda og planlagt jula i nesten hele november og desember, og nå er den snart slutt. Vi har hatt noen veldig kjekke dager, men det har vært så kaldt ute at det har blitt mye innetid. Temperaturen har ligget mellom minus 15 og 20 nesten alle dagene fra 20. og til i går. Nå har det endelig sluppet taket, og vi skal prøve oss ute på en liten skitur. Storegutt har fått seg ski - og det var veldig kjekt å se den store skigleden han hadde på den lille turen vi hadde langs veien i går ettermiddag.

Mulig jeg er gammeldags, men her i huset pynta vi ikke til jul før på lille julaften. Det var kjekt å ta frem både gammel og ny pynt og for første gang pynte her i huset. Jeg har ikke hatt tid (tatt meg tid) til å blogge i jula. Jeg har derfor laga ett lite bilderas av hvordan vi har det her i huset nå i jula.


Mitt fine gamle vindu på kjøkkenet


Sjenken på kjøkkenet


Englekoret har fått selskap av noen røde nisser


Noen søte nissebarn fra mormors sin gamle julepynt


Tildanissen jeg sydde før jul - grunnen til at jeg ikke ble ferdig med både juleputer til sofaen og flere julegaver...


Ny julepynt fra Kid


Hjemmesydd hjerte




Morfar sin gamle stol og bord som var gave til storegutt


Ingen kommentarer: