mandag 14. desember 2009

O`Lykke!

Vi har fått pakke! Mulig jeg har verdens beste søster? Det kom en stor Norgespakke til oss på lørdag, og oppi den var det masse spennende i tillegg til julegaver. Disse utrolig fine bokstavene - som passet perfekt på den nyoppussa settekassa mi.



Ungene fikk seg en postkasse - den er spennende kan du tro. Storegutt springer til og fra for å legge i brev og se om det har kommet noe oppi. I tillegg fikk ungene en kjempefin julebok.


Vi fikk fine juleservietter, tre pakker - så nå trenger ikke jeg å handle det!



Også nytt stempel med rød stempelpute til mor! Det passa jo helt perfekt når jeg sitter og skriver julebrev! I tillegg var det former som vi skal bruke i morgen når vi skal bake kakemenn.



Fikk sendt avgårde pakkene mine i dag, og de første julekortene. Sender julekort sammen med takkekort etter fødsel og dåp, så det blir litt av en bunke i år... Jaja. Har ingen ambisjoner om å sende alle julekortene før 16. desember. Det er jo koselig å få i romjula også tenker jeg.

Ellers er pepperkakehuset ferdig - det ble jo absolutt ikke så fint som jeg hadde sett for meg. Det var ikke fordi toåringen pynta - det var fordi jeg laget alt for bløt melisblanding. Tabbe! Men jeg får skrive det opp i juleboka mi - så husker jeg det til neste år.



I dag er deigen til kakemenn ferdiglaget, og svigermor og jeg pusset sølvtøyet nå i kveld. Godt med alt som er ferdig! Sitter nå med lillesnuppa på fanget - hun vil ikke sove og det vil jeg... hun våkner hver time om natten. Godt at svigermor er på besøk så hun kan ta ungene i morgen tidlig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hihi, så fint du likte pakken fra mæ:) Glede mæ vanvittig til å komme på besøk, det ser ut til at du har fiksa dæ et skikkelig fint julehus!!!

Må bare si ifra at stempelputa og stempelet e fra han pappa, han kjøpte det her i Oslo på Norway Design, æ fikk en litt annen type og så kan vi byttelåne til neste år. Glemte helt å skrive en liten lapp om det, har vært så mye anna å tenke på i det siste.

Vi snakkes imårra, har store(gode) nyheter! Klem fra lillesøster.