onsdag 2. desember 2009

Julekalender

Da var julekalenderen min også kommet! I år som i fjor har jeg julekalender fra Papir i hjertet. Koselig å ha kalender, og veldig spennende å få scrappesaker som jeg kanskje ikke hadde plukket ut selv, og så bruke dette. Det har vært litt stille på scrappefronten i det siste, men har en haug med bilder som ligger og roper på meg, og det er flere bursdager nå i desember som fortjener ett kort. Det kan se ut som jeg får litt tid i helgen for meg selv, men hvem vet, det er alltid noe som tar oppmerksomheten!



I dag har jeg vært med lillepia på rutinekontroll med fysioterapeut. Artig å se hvor spennende hun syntes det er med andre unger! Ellers var alt som det skulle, og fysioterapeuten mente hun snart kom til å begynne å snu seg. Vi får trene på det på dagen!
Posted by Picasa

1 kommentar:

LYKKEBO sa...

Hei:)
Takk for koselig hilsen:)
Gøy med kalender!!
Skulle hatt flere timer i døgnet...Godt med helgefri da til å få gjort litt:)