tirsdag 1. desember 2009

Kveldens prosjekt

Da var jeg igang med julegaveinnpakningen! Har allerede levert noen gaver da jeg var i Narvik/Tromsø for en uke siden, men nå er jeg virkelig igang. Har også begynt å skrive julekort, og skal samtidig sende ut takkekort for alle de fine gavene lillepia fikk da hun ble født, og til dåpen sin. Har rett og slett litt av en skrivejobb foran meg, godt jeg har vært flink å notere hva hun fikk, og fra hvem.

I dag åpnet storegutt den første pakken i kalenderen. En liten elefant som kan sitte fast på speilet på badet, og som tannbørsten hans henger i. Den gjorde stor lykke! Ikke mye som skal til for å glede en på 2,5 år.


Puta som ligger oppi stolen med julegavene fikk vi av søsteren min i fjor til jul. Det er alltid en favoritt å få pakker fra henne fordi da kommer det veldig ofte noe hun har laget selv - og hun er sååå flink!
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: