torsdag 3. desember 2009

Hva man gjør nå man har en kveld for seg selv?

Mannen og storegutt er på tur, og vi jentene koser oss hjemme. Hva skal man gjøre da? Jo, da koser vi oss! I dag har jeg laget en blomsteroppsats av noen svibler jeg kjøpte på ICA, lav jeg plukka i høst og litt scrappesaker. Med svibler til 15 kroner ble dette billig pynt. Ellers har jeg fått gått i gang med litt syprosjekter som jeg fikk klippet mens lillejenta var våken. Hun var storfornøyd med å ligge på gulvet og kjenne på stoffer og matpapir.





Ellers så har jeg gått igang med gangen! Da vi flytta inn for 1,5 år siden var jeg fast bestemt på å ta gangen med en gang, og reiv ned deler av tapeten, og sånn har det stått... fordi det var så mange andre ting som måtte gjøres og vi ble lei av oppussing. Tapet ble kjøpt da vi flyttet inn, og etter å ha sett på den en dag fikk jeg veldig lyst til å gå igang. Det er ikke bare å legge tapet oppå det gamle fordi det er lagt glassfiberstrie på nedre del av veggen og malt på plater på den øvre delen. I skillet er det lagt en pyntebord (se nærbilde av gangen). Jeg har nå fått tatt ned glassfiberstrien, pusset av limet og er nå klar for å male taket og veggen - men det får bli i morgen.



Posted by Picasa

1 kommentar:

Knitgirl sa...

Å det der med å rive ned tapet vet jeg alt om, vi drev på i november i fjord og pusset opp 4 soverom og da var jeg vel nesten negle-løs en periode;-) Fikk lånt meg en dampvasker og dampet tapeten av og da gikk det lettere...

Ønsker deg ei kjempefin adventstid!