tirsdag 16. februar 2010

Barnerommet, del 2

Jeg har vist noen bilder fra barnerommet tidligere, men har hatt en ny runde med fotografering der inne. Det blir mest nærbilder, fordi rommet er langt fra ferdig. Nå er gulvet innkjøpt, og det blir furugulv. Var inne på tanken å bruke marmoleum Click, men ett godt tilbud på furugulv fikk oss fra tanken. Jeg planla jo også å dele rommet i to, men har gått bort fra det. Det er bedre ungene får litt større rom å leke på, jeg tror ikke det skal bli noe problem for dem å sove på samme rom.


Englebildet kjøpte jeg for noen år siden i Egersund. Søsteren min og jeg hadde slike bilder på veggen over senga, men jeg klarer ikke å huske hvem av oss som hadde dette. Sengehimmelen er fra IKEA, og den er det tante C som har kjøpt.


Denne bamsen har storegutt hatt hengende på senga si siden han var bare noen måneder. Den kan man dra i, og da spiller den musikk. Det er ikke ofte han hører på musikken, men kjedelige kvelder når han ikke får sove kan vi av og til høre han spiller musikken...


I går og i dag har jeg vært hjemme fra jobb på grunn av sykdom. Dagen i går ble brukt til å sove, mens i dag har jeg vært i litt bedre form så jeg har puslet litt på hobbyrommet. Kanskje får jeg ferdig noe slik at jeg kan vise det fram denne uka her? Jeg har i alle fall rukket over endel blogger, og fått skrevet litt kommentarer her og der. Utrolig mye fint og kreativt som vises fram.

4 kommentarer:

Line A sa...

Ser ut som et flott barnerom! :)
Takk for award, skal se litt på den og tenke litt på hvem jeg vil gi den videre til :)
Lurte litt på hvordan du har ordnet den besøkstelleren din?
Blir muligens scrapping i morgen kveld.. men gir deg nærmere beskjed ;)

KATRINES INTERIØR sa...

Så flott dette blir! Blir sikkert stas å få et sånt rom :) Ha en super tirsdag!

beate sa...

hei
så fine bilder fra barnerommet.
herlige detaljer!

klem beate

Hannes favoritter sa...

Heia Marthe!

Så nydelig det engle-bildet var!!!
Fint rom!

Håper du får en strålende dag!

Klem fra Hanne