torsdag 4. februar 2010

Egentid

Klokka har tippet åtte, og det er stille i huset. Ingenting er vel bedre enn sovende barn? Mannen er ute på skitur og jeg har huset for meg selv. Rydde huset, gå på hobbyrommet eller ta ett bad?
Det er alltid en oppvask som burde vært tatt, klær som skal brettes, og for ikke å snakke om ett kjøkkengulv som burde vært vasket. Heldigvis har jeg en mann som gjør mye hjemme, så etter en liten shining i huset kan jeg gå på hobbyrommet eller finne fram PC-en når jeg er alene.  



I dag valgte jeg badet. Deilig med tid til å tømme hodet litt, og bare ta vare på seg selv.

1 kommentar:

Hannes favoritter sa...

Et godt valg Marthe!!!
Egentid må man ha av og til!!!

Ha ei velfortjent og trivelig helg. Regner med det blir godt etter din første arbeidsuke på lenge!

Stor klem fra Hanne