onsdag 17. februar 2010

Sniktitt på kaos

Mitt absolutt favorittrom i huset er hobbyrommet vårt. Vel, det kan vel ikke sies å være hobbyrommet vårt, all den tid mannen må nøye seg med ett lite hjørne til skrivebordet sitt. Her har jeg scrappesaker nok til å fylle en hel pult, jeg har symaskinen, og strykebrettet med strykejernet klart. Jeg har en meter med hobbybøker, der jeg har laget ett fåtall av tingene (enda godt jeg meldte meg ut av hobbybokklubben - dårlig til å huske å avbestille).


Jeg elsker fine bokser og planlegger å finne ett godt system for tingene mine - etterhvert. Jeg får kalle det kreativt kaos, og så får jeg rydde litt en dag jeg har idetørke. Ofte syntes jeg det hjelper å sortere og rydde litt når det stopper opp. Heldigvis er det noen nye, fine Tildabokser på vei i posten fra Panduro.



Her ligger ett nytt prosjekt klart, kanskje det kan vises fram snart? Begynner å bli litt lei av rosa nå, så kanskje denne blir en gave.  Den koselige kleshengeren har jeg fått av to jenter jeg er tante til. Veldig fin til å pynte opp med noen av de fine korta jeg har fått.

 

I kveld skal jeg besøke en venninne, og jeg gleder meg til å komme meg ut av stua, til god prat og strikking.

2 kommentarer:

ralfefarfars paradis sa...

Så koselig med et ekte hobbyrom;) Husker så godt engang vi var på visning i et hus- og der var det hobbyrom som var så utrolig godt organisert- alt hadde sin faste plass- her er det mer kaos som råder..har symaskina i spisestua,mne den skal nok opp i andre etasje etterhvert. Skjønner du har mange forskjellige interesser- jeg har også meldt meg ut av hobbyklubben- av samme grunn som deg;) Ha ne fin kveld!

Johanne Brekkevold sa...

Knallkos med litt "kosekaos" på hobbyrommet. Ønsker meg også hobbyrom, får se om det kanskje blir i løpet av sommeren.