torsdag 18. februar 2010

Orden i hverdagen

I går beskrev jeg den rotete siden av mitt liv - jeg føler ofte jeg har så mange ideer at når jeg først går igang har jeg lyst til å gjøre ALT på en gang, men jeg har også en ryddig side. Jeg liker godt å ha oversikt over avtaler, og glemmer sjelden folk jeg har hilst på (selv om jeg ikke husker navnet). Jeg har også en ting for fine notatbøker og kalendere. I år har jeg spandert på meg en riktig flott kalender fra en svensk nettside, Personlig Almanacka. Den har jeg tilpasset selv - og  jeg er veldig fornøyd! Har man lyst kan man legge inn bursdager og merkedager direkte i kalenderen.


Jeg har også scrappet en bursdagskalender vi har stående fremme. Glemmer jeg nå en bursdag vet jeg ikke hva jeg skal skylde på...

2 kommentarer:

Lille Persille sa...

Hei Marthe!
Takk for koselig kommentar hos meg:) Jeg har vært her inne før, men da var det litt annen layout-inspirerende blogg. Legger meg til som følger jeg!

Jeg tror dukkeTerje er oppkalt etter han i Portveien 2, naboTerje tror jeg ikke jeg kjente på den tiden:)

Klem fra meg:)

Thelma Louise sa...

lurt å ha system på ting.:-) burdager har jeg lagt inn på mobilen så den sier fra når det er noen som fyller år.:-) greit for den er nesten alltid med meg.:-)

usj...30 minus...fy så kaldt...10 bare her, og "snøstorm"..til her å være...litt av og på

Ha en riktig god helg..med hagebøker.:-)

Gry