fredag 19. mars 2010

Fin start på helga!

I dag da jeg kom fra jobb og tittet ned i postkassen lå det en pakke til meg der. Hmm? Hvem sender pakke til meg? Men da jeg åpnet gråpapiret skjønte jeg med en gang hvem det var fra. Pakken var nydelig pakket inn, og en koselig hilsen (nydelig håndskrift, forresten) var skrevet på papir med jordbærmønster. Det var jo fra Jordbærpiken! For en liten stund siden vant jeg førstepremie i en giveaway inne hos henne.


Heldige, heldige meg! I pakken lå ett kjøkkenhåndkle og to skjeer fra GreenGate. Så nydelige! Lurer på om de lattekoppene jeg tenkte å ønske meg i bursdagsgave kanskje kommer i hus litt før bursdagen min?


Den fine starten på helga stopper ikke der. I dag kledte storegutt av seg alle uteklærne selv da han kom fra barnehagen. Han måtte ha litt hjelp med nesnalabbene, ellers klarte han alt selv. Det er utrolig deilig om han kan bli litt flinkere til å kle av og på seg selv! Og heller ikke der stopper det - da lillemor ble lagt klokka 19 ville han også sove! Åh, så deilig å være ferdig med kveldstell før klokka 1930.


Nå har jeg hele kvelden for meg selv, hva skal jeg finne på? Nei, det er virkelig ikke ett problem her i huset å kjede seg. Bare jeg ikke blir fanget inn i bloggverden, så skal jeg vel finne på noe trivelig selv om mannen er opptatt med jaktprøver i helga.

Ha en fin fredagskveld!

4 kommentarer:

-Kamilla- sa...

Ramlet tilfeldig innom her hos deg! Har tittet litt rundt i din koselige blogg :0) Kos deg videre og nyt helgen!
*Klem*
-Kamilla-

Johanne Brekkevold sa...

Så heldig du har vært! Green gate har mye romatisk og fint.

Håper du får en fin helg med ungene.

Ingvild sa...

Heia!
Kjempekoselig blogg du har, kom tilfeldig over den her om dagen. Artig.

ussamor sa...

hei
så fin ein blogg du, flink er du som har laga så mykje fint!