fredag 12. mars 2010

Jeg gleder meg!

Jeg skal innrømme det - jeg gleder meg til å komme tilbake i permisjon! Selv om jeg har hatt det supert på jobb, skal det bli fantastisk godt å kunne være hjemme på dagene. Gleder meg til å kunne være ute på tur på dagtid, ha tid til å sy, strikke, blogge - og faktisk, vaske hus! Mest av alt gleder jeg meg til å få tid sammen med lillemor - det er jo så kort tid fra jeg kommer fra jobb til hun legger seg. 


Tida på jobb har absolutt vært givende, men jeg kjenner at det har vært slitsomt. Da er det fint med gode venner! I går var det min tur til å arrangere bokklubb. Det ble en koselig kveld med koselige damer. Menyen var bacalao og foccacia, med sjokoladefondant og is til dessert. (Vel, fondanten ble vel heller en muffins - det var rett og slett for mye prat så jeg glemte dem i ovnen!) 


Helga er også fylt opp med gode venner. Finnmarksløpet starter opp i morgen, og vi huser en hunderkjører med frue. De er gode venner, så vi er glade for å kunne huse dem og hundene før de skal igang med dette tøffe løpet. Når hundekjørerne er sendt avgårde i morgen tidlig kommer det besøk fra Tromsø. Skal bli veldig kjekt å se dem igjen!  


Jeg har kjøpt inn noen blomster, henta fram noen høner og grønne duker. Kjente jeg trengte litt vårfølelse etter at det har snødd og snødd en uke nå. 

God helg! Nå er det fredagspizza her i huset!

Jeg har forresten lagt til bloggen min på Bloggurat.

2 kommentarer:

Johanne Brekkevold sa...

Det er nydelig å være i permisjon, skulle jo egentlig det nå... Men det blir igjen;)

Det er tyngre å jobb enå, selv om det er hyggelig også. Når er det du skal ut i permisjon igjen?

God helg Marthe! Slapper av med gullrekka etter nattevakter som har slitt meg ut.

InstatreffNorge sa...

Deilig å være i permisjon vennen:) Bare babykose, bake, blogge, og ha tid til hobbyer ♥
Planer om å vinne i lotto i løpet av dette året jeg, så jeg kan fortsette denne tilværelsen;)
Flotte bilder du viser:) Sjokoladefondant=nam nam:D

Ønsker deg og dine en god helg ♥

Klemmer