mandag 1. mars 2010

Vårlige farger

Selv om det er lite som minner om vår ute - bortsett fra at det er sol - har jeg fått en pakke med vårfølelse i posten fra Stoff og stil. Noe av dette har jeg en plan for, mens noe av stoffet kjøpte jeg bare fordi det var så fint.



Hjemmelagede kjøkkenkluter i bomullsgarn er en absolutt favoritt her hjemme, så da må mor til å strikke flere - ikke det artigste strikketøyet, men i kaffepausen på jobb er det fint med noe en ikke må ha mønster til. De tykke strikkepinnene har jeg kjøpt fordi jeg har veldig lyst til å prøve meg på en Puff Daddy. Den legger seg på lista over ting jeg har lyst å strikke, men den lista er lang, så vi får se når det blir...  



Svigermor og svigerfar er kommet på besøk i dag. Det er utrolig kjekt å se den gleden det er mellom besteforeldre og barnebarn. Lillemor har virkelig fått opp farta på krabbingen, så nå er det en liten utfordring for storebror å ha lillesøster sammen med seg på gulvet. Jeg gleder meg til min vanlige mandagstrening. Jeg har hatt to nydelige skiturer med pulk, så jeg føler absolutt jeg er i pluss på trimkontoen etter helga.

3 kommentarer:

Johanne Brekkevold sa...

Stoff og stil har så mye lekkert :) Elsker å vandre rundt i butikkene deres.
En puff daddy skulle jeg så gjerne fått til å lage, har en nabo som har to sånne. De er herlige!

Jannike sa...

så flotte stoff :-D
selv har jeg klart å unngå stoff og stil nå, men måtte gi tapt for noen tilda-stoff på salg på Panduro... Nuvel, man er da kun et menneske

Hannes favoritter sa...

Hei Marthe!!

Så fine stoffer. Jeg ser at jeg absolutt burde bestille noe fra stoff og stil snart!!! Og de hjemmestrikka kjøkkenklutene må du vise meg når vi kommer på besøk om kun kort tid! Vi gleder oss også stort!!! Blir fint å se ungene! Regner med at begge har blitt bra mye større siden sist!

Ha en kjempefin kveld!
Klem fra Hanne