søndag 7. februar 2010

Strikkerier og andre dillerier

Jeg har ingen planer om å gjøre dette om til en strikkeblogg, men interessene mine går i bølger, og akkurat nå er det veldig kjekt å lete etter fine strikkeoppskrifter, deilig garn og fine pinner. Når mamma i tillegg kommer med påfyll av strikkeklær til oss må jeg jo vise det fram!




Jeg har også testet ut disse strikkepinnene, Symfonie Wood fra Du Store Alpakka. De er helt fantastisk å strikke med, og kan virkelig anbefales til alle som liker å strikke.


Jeg har heller ikke tenkt å lage en mammablogg, men i dag har storegutt øvd seg på å være isbjørn. På torsdag skal det være karneval i barnehagen, og jeg tenkte det kunne være greit å øve seg på å ha ansiktsmaling. Det var bare kjekt, og han har gått rundt og fresa og brølt til oss i hele formiddag. Vi har en plan om å sy han en dress av ett hvitt fleeceteppe, og isbjørntøflene han hadde fra før av passer jo perfekt! 



Dette skal heller ikke bli en hage - og blomsterblogg, men i dag var det så kaotisk i stua og på bordet at jeg ikke fikk tatt bilde av den fine Wik og Walsøe vasen min. Da får det holde med bilde av de fine grennellikene. Ett av problemene med å jobbe er jo at jeg får ikke tatt bilder i dagslys. Hadde en stor plan for helga å knipse noen bilder, men når hele familien er i sving her er det ikke akkurat bloggbart her i stua... 


Ha en fortsatt god helg!

1 kommentar:

Johanne Brekkevold sa...

Hehe. Vi må få se det isbjørnkostymet :) De tøflene var rå! Du er superflink å strikke. God natt!