mandag 25. januar 2010

Fra rødt og orange til hvitt, brunt og rosa

Som jeg skrev i ett tidligere innlegg hadde jeg lyst på nye gardiner og puter. Endelig var det litt tid til shopping på lørdag. Fant noen fine, hvite gardiner med litt brunt broderi. Likte de veldig godt. Kjøpte også noen helt enkle hvite puter, og en med broderier. Tenkte ellers å fylle på med puter fra lageret hjemme.

Det å ta bilder av hvite gardiner i dagslys var ikke enkelt, men med dette bildet får en jo ett vist inntrykk.


Plukka frem litt pynt som passer til. Godt med litt mer vårlige farger i stua! Den grønne lille vasen er LSA International, og er kjøpt på Juhls sølvsmie, mens den store har mannen kjøpt på Fretex en gang vi var i Oslo. Den er fra Hadeland glassverk.






Blomsten på hylla er min favoritt - den heter Hjerteranke (Ceropegia woodii). Jeg hadde den i brudebuketten min, og da jeg så blomsten på en blomsterbutikk en stund etter måtte jeg ha den. M-en på hylla er også fra lørdagens shopping - noen ganger må det lov å kjøpe noe bare for seg selv!


Ingen kommentarer: